Provar diverse kläder inför NYC och Bröllop

Här kommer en bild kavalkad med lite kläder som jag rotat fram ur gömmorna.
Den randiga kjolen hade prislappen på fortfarande. Anledningen till att jag inte använt den är att när jag köpte den så sa min mamma att du vet väl att randigt gör att du ser bredare ut. Och naturligtvis gör jag det. Men jag gillade verkligen kjolen (är inne i en randig fas) så jag snäste väl ifrån lite och köpte den ändå. Men så har den legat i garderoben pga kommentaren. Men nu så får den nog följa med till NYC. Tycker att jag ser ganska OK ut även om fotona gör att jag ser mindre ut än vad jag är. Kanske får den följa med på möte i Köpenhamn imorgon också. Har testat den med olika blusar.

20120812-184000.jpg20120812-184014.jpg

Sedan var det då dags att börja fundera lite mer på vad jag ska ha på mig på bröllopet jag ska på i september. Tror det blir detta reafynd för 209 kr som jag köpte i höstas eller om det var januari. Då kunde jag inte knäppa den men nu sitter den som en smäck. Måste ha en schal eller liten kofta för att skyla överarmar och axlar. Ser så ”butch” ut. Så för att kunna slappna av och trivas under dagen så krävs det att jag har lite ”skydd”.

20120812-184411.jpg20120812-184426.jpg

En tanke på “Provar diverse kläder inför NYC och Bröllop

Lämna en kommentar