Aaaaaaaaaj!

Igår kom en ganska påtaglig smärta/stelhet i min högra skuldra/axel smygande. Jag tänkte inte mer på det då jag är van att ha ganska ont till och från. I natt så vaknade jag flera gånger av att jag hade ont. Borde masat mig upp för att ta Voltaren men det orkade jag inte.

Så nu sitter jag har på jobbet med min fina vetevärmare om axlarna. Har nu även knaprat i mig Voltaren hoppas att jag slipper ha ont och att jag ska kunna träna ikväll.

Det komiska i det hela är att jag vet om flera som fått rejäla nackspärrar den senaste veckan. Dels i min närhet men även i bloggvärlden. Nu skulle jag inte riktigt kalla det jag har för nackspärr då det sitter mer i axlar skuldror men jag blev lite ”fulliskratt” när även jag knappt kan vrida på huvudet utan smärta. Fast jag tror mitt härstammar från mötet igår med dålig arbetsställning.

Pimpade vetevärmaren med min fina halsduk med stjärnor på. Why! Because I Like it.

20120814-075815.jpg

Kommentera

