Snart träning och sedan Ystad igen

20120811-075219.jpg

Har precis vaknat och ligger och dricker min latte och äter en proteinbar. Sovrummet badar i solljus. Snart är det dags att byta om inför dagens träningspass. Då få vi se hur ”vikarien” som håller i passet grejar det. Håller tummarna för att det blir ett bra pass.

Vilken grym träningsvärk jag har efter torsdagens pass. Hade tom svårt att gå ner till kaffemaskinen i morse innan kroppen vaknat och mjukat till sig.

Efter träningen idag får jag skynda mig lite. Men inte för att åka till Simris utan för att åka till Ystad igen. Min kompis Annika ska nu få provsmaka den goda burgaren jag hittade i Ystad i måndags. Sedan går vi lite på stan och avslutar med Ystad Saltsjöbad. Jag är med och arrangerar en kurs där i september och tänkte att det var bra att jag kollade in lokalerna. Så vi ska få en liten visning av en av tjejerna som jobbar på konferens avdelningen. Sedan tänker vi hänga där.

Packar ner bikini om i fall att vi kommer att använda SPA:et. Min stora kamera har åkt in och ut ur väskan jag ska ha med mig. Kan inte bestämma mig för om jag orkar att släpa runt på den. Vi får se.

Kanske blir det en tur till butiken Ordonnance ( stavning?) Såg på FB igår att de startar sin REA idag. Titta kan man ju alltid då den ligger precis vid restaurangen vi ska till.

Så en mycket trevlig dag har jag och Annika framför oss. Och så får vi utnyttjat Skåne Sommarkortet en sista gång på resa i Skåne.

One thought on “Snart träning och sedan Ystad igen

Kommentera

