Njaeee

Igår torsdag vaknade jag efter vad jag tror i varje fall en god natts sömn. Men jag var så trött i kroppen att jag knappt viste vad jag hette. Ok onsdagsen ”svirande” med tre små öl kanske satte sina spår men inte ska jag väl bli bakis på dessa???. Och jag kom inte hem så sent var hemma vid ca 23-tiden så nattsömnen blev inte lidande. Hela torsdagen kände jag mig konstig.

Som tur var träffade jag Anna min kollega som var i Malmö för ett ärende. Hon fixade sina naglar på Headomrama i Malmö. Jag tog mig dit och satt och tittade på när Harpa (nageltjejen) fixade Annas naglar fina. Vilket fint resultat. Nu är jag också sugen på att gå dit och få mina naglar fixade. Kanske i höst när jag behöver lite lyx och fix. Harpa gjorde verkligen ett bra jobb och verkade dessutom väldigt trevlig och mysig.

När Anna var klar med sina fina naglar så gick vi ner på stan och bort till Factory där Anna skulle prova ett par jeans. Jag blev sugen jag med men jag ska inte ha några jeans nu. Dessutom finns de inte i min stoooooorlek. Kanske en morot till hösten att kunna införskaffa ett par Please jeans som är så i ropet nu. Jag gillar verligen stilen på dessa jeans. Lite sådär boyfriend aktiga men ändå skitsnygga. När vi var färdiga på Factory traskade vi iväg till en annan affär Anna ville till. Kommer inte ihåg namnet på denna men guuuuds så mycket snyggt det fanns där då. Jag blev helt till mig coh fick nästan magkatarr av det hela för att jag ”vill ha” och för att jag vet att jag ”inte kan ha” eller ”ska hålla i mina pengar till New York” resa. Faaan vad jag blev påminnd om att jag inte är den storlek jag borde vara i nu. Jävla skit att jag ska vara så svag i mat och inte kunna hantera mitt sug och min hunger.

Det blev sedan lunch på en uteservering och vi satt där och tjattrade ett bra tag. Kul att träffa Anna igen. Hon har haft en lång semester och jag tycker att det är på tiden att hon kommer tillbaka till jobbet och underhåller mig igen (eller hur Anna :-D). Fast sedan är det jag som drar iväg på semeter även om det bara är 1.5 vecka.

Eftermiddgen gick i ett nafs och plötsligt hade jag bråttom till bussen för att hinna hem och byta om för träningen. Jag kände för en gångs skulle inte alls för att träna. Det var nog för att jag inte kände mig helt kry. Fortfarande orkeslös i kroppen. Bestämde mig redan under cykelturen till träningen att jag skulle ta det lugnt och inte ta ut mig helt med tanke på hur jag kände mig. Min chef tittade in till mig på onsdagen och vi satt och snackade i säkert en timme och han var genomförkyld så jag är lite rädd att min kropp håller på att kämpa mot förkylning eller nåt (kanske inbillining men så trött brukar jag inte vara).

Träningspasset gick bra och jag tog lite lättare vikter än vanligt (som jag hade bestämt). Och det var bra för Jessica sa till oss att vi skulle ta lite lättare vikter för hon hade nya övningar på lut. Det känns i ”my big ass” idag. Jäklar vad många squats/benböj vi gjorde med stången på axlarna. Och vi gick riktigt djupt ner också. Bra när det känns. En bra övning för mig stora rumpa. Om vi får göra mer sådana kanske den kan parkera sig några cm längre upp i framtiden.

Åt alldeldes för mycket till middag. Eller kanske inte men det blev helt fel saker i varje fall. Har inte varit hemma på kvällarn denna veckan så jag hade inte handlat något hemma. Åkte inom vår lilla ICA butik på området direkt efter träningen och där blev det färsk spagetti och lite nötfärs, matlagningsgrädde, lök, ketschup = Spagetti och köttfärssås. Mums vad jag gillar det. Tog om en andra portion och lämnade faktiskt nästan hela den så jag åt nog inte så mycket som jag tänkte att jag gjorde. Sedan blev det lite godisnappar också. Ajabaja! Jag är helt klart inne i ett godisstim nu. Inte bra. Fan vad jag blir trött på mig själv att jag ska gå igång så på godis. Och när jag sitter där och äter det så njuter jag inte speciellt mycket men ändå är det så svårt att låta bli. Så patetiskt men ändå så får jag inte till det. Det kanske inte alls är någon förkylning på gång jag kanske dränerar mig själv med mina tankar på allt samt att jag äter ganska kolhydratsrik mat för tillfället. Speciellt på kvällarna. På dagarna är jag ganska duktig faktiskt.

Näe hoppas på ett roligare inlägg nästa gång jag skriver för detta suger ju. Ingen positivitets bloggande idag inte. Torsdagens roliga var träffen med Anna. Dagens braiga var träningen. Men resten sög ganska rejält faktiskt….hoppas kroppen känns piggare imorgon då blir även knoppen därefter.

3 thoughts on “Njaeee

  1. Ja, det var superkul att träffas!!!!!!

    Jag tycker att du är jätteduktig och flitig! Du har absolut tappat i vikt o tightat till dig sen vi sågs sist!

    Kram

Kommentera

