Måndag morgon och semester

20120806-082749.jpg
God Morgon alla monsterdiggare. Här ligger jag och njuter av starten på en semesterdag. Tog en ledig måndag. Känns skönt. Speciellt eftersom att jag på Facebook kan se att det är många trötta idag som återvänder till jobb.
Ligger kvar i sängen och läser, leker med Instagram (camillakey heter jag om någon vill följa mig), dricker kaffe, lyssnar på Mix Megapols Morgongäng och har det gott.

Jag gav mig precis en utmaning för dagen. Jag ska ”Instagramma” min dag. Det betyder att jag tänkt ta ett foto i timmen. Jag startade kl 08:00.

Kul utmaning!! Speciellt då det är en semesterdag. Fast jag tänker göra det under en arbetsdag också framöver så att det inte bara är ”livet är en fest” foton.

Tjo på det!

Kommentera

