Omväxlande väder

Igår när jag steg av bussen började det att ösregna. Men det gjorde inte mig något då jag har ett skitbra Samsonite paraply i handväskan. Det är lite tungt men kanonbra dagar som denna. Det är riktigt stort när man fäller ut det.

Det roliga igår när det öste ner så var det sol en bit bort. Det såg så himla häftigt ut. Jag blev verkligen bländad av solen som sken in i regnet och den regnblöta marken. Försökte fånga det på bild men det gjorde inte fenomenet riktigt rättvisa. Man ser inte att regnet verkligen öser ner.

Fick skynda mig hem, byta om och dra till träningen. Ett pass Functional Toning stod på schemat (som vanligt på en tisdag denna sommar). Det var ett skönt pass med en del nya övningar. Och en av dem var grymt bra för min rygg (tror jag i varje fall).

Efter träning var det hem och värma lite mat. Det blev kyckling, Kelda karibiska soppa och körsbärstomater till det. Och 30g cheddar popcorn. Gott gott! Köpte en påse i måndags och delade upp den i 3 mindre påsar med 30g i varje. Så lite lyx på kvällarna för 140kcal. Gott gott!

Kommentera

