Dagens outfit = omgjort REA fynd

Dagens outfit bild är på min nya ”kjol”. Det är en solklänning egentligen. En sådan utan axelband som man bara drar upp över brösten. Den är väldigt kort i detta tillstånd. Köpte den dock som kjol. Jag kan dra ner allt i midjan och ha den som en halvlång kjol istället. Fungerar fint fint. Blev så förtjust i mönstret på kjolen/klänningen att jag tyckte att det fick vara värt ett försök. Det var halva reapriset på kjolen så den fick följa med mig hem för 50kr. Inte illa. Jag tycker att den är fin. Och skönt att den är lite längre för då kan jag ha den utan tigths under. Vill jag ha tigths eller leggins så kan jag bara hissa upp den lite mer i midjan. Så jag är nöjd.

Det är en tajt kjol som visar mina former. Både gillar det och inte. Men jag älskar dessa mjuka kjolar som inte klämmer eller spänner någonstans.

2 thoughts on “Dagens outfit = omgjort REA fynd

  1. Hej Camilla!!

    Men så kul att av en slump hitta din blogg.
    Jag ser att du håller formen sedan hälsocampen förra våren, det har tyvärr inte jag men jag tar nya tag!:)
    Du verkligen inspirerar & kjolen sitter som en smäck🙂

    Kram Malin Österlund

    • Heeeeeej!

      Kul att du hittat hit. Ang formen så hade jag den, tappade den och sedan har jag försökt att komma tillbaka i år.

      Opererade foten samt bytte jobb förra hösten vilket resulterade i en rejäl viktuppgång. Men nu är jag på G igen och försöker hitta en vikt där jag trivs och kan hålla. Så kampen fortsätter. Denna bloggen följer min väg…

      Då ska jag kolla in din blogg ikväll.

      Jättekul att du skrev några rader.

      Kram

Kommentera

