Godissug = Cykeltur

20120730-084357.jpg

Igår fick jag värsta godissuget och mådde skit i flera timmar. Det finns ingen affär i Simris vilket är tur men en Statoilmack finns inom cykelavstånd. När jag inte orkade stå emot godissuget så var det bara att plocka fram cykelpumpen och pumpa cykeln. Å iväg…

Det blev en skön tur. Fina omgivningar men alldeles för mycket sött fick följa med hem.

Ja ja tur att det är måndag och jobb igen så att jag kan återgå till nyttiga vardagsrutiner. Det är definitivt helgerna jag överäter på. Äter för mycket och gärna sött. Klarade mig utan godis i 2.5 vecka denna gång. Så nu är det bara att strama upp det hela igen.

Kommentera

