Mix & Match

20120729-094821.jpg

Jag har inte varit så mycket för smycken tidigare. Men armband är något som jag börjat använda mer och mer.

Köpte två nya färgade läderarmband i metallic färger igår. Det var marknad i Simrishamn när jag kom med bussen igår. Vi gick runt och kollade lite på det som såldes. Och där mitt bland stånden står min favorit från konstrundan. Jag blev så glad. Missade konstrundan i år då jag var bortrest. Men nu fanns hon här. Lycka! Eller ja lycka går inte att köpa sig men jag blev väldigt glad. Dessa kalvläderarmband är mina favoriter och jag har dem i många olika färger och utföranden som jag köpt genom åren på konstrundan. De nya armbanden i läder passar jättebra med min favoritklocka, den rose färgade Fossilklockan. På sommaren när jag har lite färg på kroppen kommer den mer till sin rätt.

Två andra favoriter är mitt Carolina Gynning fjärilsarmband och mitt döskallearmband. Roligt när favoriterna matchas med varandra. Det lär nog bli fler armband innan sommaren är slut.

Börjar bli lite sugen på lite längre halsband också men så långt har jag inte kommit i min ”utveckling”. Är sugen på Carolinas fjärilshalsband samt ett halsband med trollslända. Det återstå att se om det blir något sådant. Örhängen är också något jag måste ordna. Har gjort av med mina tunna guldringar. Vet inte vart de tog vägen. Har tre hål i ena örat och ett i det andra. Dumt att jag förlagt ringarna. Börjar sakna dem.

3 thoughts on “Mix & Match

Kommentera

