Dagens outfit

Här är klänningen som jag lovade lägga ut en bild på för några veckor sedan. Dvs den klänningen som nog egentligen inte är något för mig men som jag bara ville ha ändå. Ser ganska stor ut i den men den är så skön. Idag fick det ett skärp i midjan och en jeansjacka till det. Det gör att mina former syns i varje fall. Det blir inte bara ett stort ”tält”. Klänningen är väldigt genomskinlig. Men idag tog jag ett långt linne som nästan är s om en miniklänning under och då så ser man i varje fall inte trosorna. Så det fungerar. Tänkte kolla om jag hittar något ännu lite längre linne som kan passa till denna klänning. Ska se om jag kan hitta något bättre skärp att ha i midjan. Det jag hade hemma var inte optimalt men det fungerar.

Ikväll skulle jag ha tränat på Summer Camp på Ribban. Men jag har valt att ställa in då jag inte känner mig helt 100% i kroppen. Tror det blev lite väl bra igår med dubbla träningspass. Så jag tar det lugnt idag. Näe bäst att lysnna på kroppen. Jag ligger ju inte precis på latsidan ändå. Huset behöver få sig en omgång med dammsugaren så det får väl bli min motion idag. Jag ska även ta mig en promenad på lunchen så att jag kommer ut lite i varje fall.

Kommentera

