Actic Summer Camp @Ribban

Oj vilken härlig kväll det blev igår. Det var ett otroligt fint kvällsljus över malmö. Mörka moln hängde över Ribban och ut över havet och det gav ett jättefint sken tillsammans med den vita sanden och det gröna strandgräset.

För att ta mig till Ribban hade jag tänkt att ta bussen. Men jag ångrade mig och gick istället. Det tog 40-45 minuter. Tror jag tar fler eftermiddagspromenader dit. En skön promenad och härligt att komma till havet.

Actics Summer Camp var en hit. Roligt att träna ute. Jag slog mig samman med sköna Emma och vi körde intervallträning/styrkeövningar i sanden. Jobbigt värre att springa i djup sant. Satan vad trött jag blev. Sedan när vi kört några omgångar så blev det lite vattenpaus och efter det intervaller nere vid vattenbrynet. Springa en bit och sedan 5 burpies (heter det så??). Detta gjordes några gånger. Grymt jobbigt. När övningen vid vattenbrynet var slut stack vi ut på gräset och lite övningar där. Ett grymt skönt pass ute i härlig miljö med roliga Actic deltagare. Fick även hälsa på Tommy vars blogg jag precis hittat till (via Emmas). Alltid så kul att träffa personen bakom en blogg. Och framförallt när de är så goa också. Katta fanns ochså på plats. Vilka grymma kämpar vi är.

Sedan blev det bussen hem. Det gick en buss från Ribban som tog mig till Konserthuset och sedan kunde jag ta bussen hem. Var hemma strax efter 20:00 så det blev inte så sent.

One thought on “Actic Summer Camp @Ribban

Kommentera

