”Fikapromenad”

Den här veckan är jag verkligen helt ensam i min korridor på jobbet. Dels har mina kollegor semester men även dietisterna och de medicinska sekreterarna. Så jag är så ENSAM…..äh det är inte så farligt men det är trist att fika och lunch med bara sig själv hela tiden. Så idag när solen ändå var framme passade jag på att gå och köpa mig en latte och sedan tog jag en sväng i Pildammsparken. Det blev en promenad på 20 minuter. Lite mer fikatid än vad jag skulle ha men HEY det är sommar och jag läser trots allt lite mejl på kvällen ibland och även på bussen så jag kan få unna mig lite längre fika stunder ibland. Jag fick faktiskt upp värmen ganska bra. Lite svett på ryggen nu alltså. Kanske jag kan få någon av mina kollegor att följa med på liknande promenad när de kommer tillbaka *blink blink* Anna.

Ikväll ska jag testa på utomhusträningen på Ribban som Actic arrangerar. Det ska bli kul. Kommer att träffa Emma där från bloggen http://viktkamp.webblogg.se/ Ska bli kul att se vad de hittar på. Jag har läst en del om träningen på Ribban på Emmas blogg men aldrig tagit mig dit själv. Jag var nära förra veckan men då var jag så grymt trött att jag tog spinningen istället för att det var mer bekvämt och att jag kom hem tidigare. Men ikväll så blir det SummerCamp eller vad de nu kallar det. Kul!

Idag är jag randig……randig kjol och den randiga stora tishan jag köpte mig förra veckan. Taget i en fördelaktig pose på kontorsstolen framför datorn….

5 tankar om “”Fikapromenad”

    • Hoppas att du känner dig bättre snart. Jag sprang till bussen för att ta mig hem till Lund. Kul att träffa dig idag. Det var en skön kväll på Ribban. Satsar på att komma nästa onsdag igen. På lördag kan jag tyvärr inte.

Lämna en kommentar