Hemma å på jobbet igen

20120709-143132.jpg
Då är vi hemma igen efter härliga dagar i Roskilde. Det känns alltid lite tomt när vi kör därifrån. Men det blir festival nästa år också.

Åkte direkt till jobbet när jag kom hem. Skönt att kolla igenom mejlhögen så att jag kan sätta fart imorgon. Det är väldigt tomt och tyst här nu. Nästan alla som sitter i korridoren har tagit semester. Än så länge har jag inte träffat på någon.

Idag börjar jag med viktklubb igen. Ska snart logga in där och börja registrera. Skönt att dra igång igen. Men jag gissar att det blir jobbiga dagar fram över för stt detoxa från kolhydraterna och godis.

Fixade nytt vattenglas till jobbet. Fiiiiint å ett minne.

20120709-143959.jpg

Kommentera

