Direkt från Roskilde Festivalen

Just nu sitter vi och skyler oss från ett hällregn som drog in över festivalområdet. Men jag klagar inte för vi har det väldigt bra. Tak över huvudet, sittplats, kaffe och kaka samt INTERNET.

20120708-210627.jpg
Idag har det varit strålande sol fram till nu. Och vi har njutit av god mat och öl sittandes, ståendes och liggandes lyssnande på bra musik.

Bäst hittills idag är Lars Winnerbäck. Riktigt bra! Nu är det 50 min kvar tills Björk går på scen och börjar spela. Ska bli spännande att se henne.

20120708-211034.jpg
Har försökt att dricka vatten i mängder då det krävs. Det är så bra här för man behöver inte leta efter vatten. Det är bara att gå och fråga vid någon scen eller så går de runt och delar ut.

20120708-211252.jpg
När nu ska jag snart kränga på mig min snygga regnponsho jag köpte idag. Om nu en sådan kan vara snygg. Det kändes lite dumt att köpa den på den soligaste festivaldagen. Men nu kommer den till användning.

Kommentera

