God Morgon från RF12/Hytten

20120706-103231.jpg
God morgon…..trött tjej här. Vaknade ganska tidigt och började läsa. Nu ska jag banne mig läsa ut boken jag hållit på med ett tag. Den är jätterolig men jag har inte varit i ”läs-mode”. Men nu så.

Idag regnar det här i Roskilde och jag är extremt glad över att vi bor i hytten. Vi är varma och torra. Tog ett foto över ”grannens” hytte å vi bor i en likadan.

20120706-103736.jpg
Frukosten är nu uppäten och vi tar det lite lugnt en stund. Tror vi åker in till Roskilde by och strosar runt i regnet där lite. Det är inga direkta konserter vi vill se idag så vi är nog inte så länge. Det är också därför vi gillar hytten. Vi har vårt lilla stugliv här med mys å slapp och så har vi festivalområdet ganska nära (ca 10 min med bil).

20120706-104230.jpg
Köpte mig en munkjacka och en tischa igår. Tischan ser ni på bild nedan. Snygg tycker jag. Näe nu ska jag ta mig tillbaka till boken.

20120706-104428.jpg

Kommentera

