Glossybox goes Roskilde Festival

20120704-205817.jpg
Vilken tur att jag precis han hämta ut månadens Glossybox. Imorgon kör jag och min man till Roskilde för att festivala i dagarna fyra.

Månadens glossybox produkter passar perfekt. Solskydsfaktor till ansiktet i nätt och snygg förpackning från Odd Molly, moroccanoil som jag redan använder men nu i en liten behändig reseförpackning (love it), skön ögoncreme från Babor, läppglans för nariga läppar, snyggt nagellack och en energidryck. Allt får följa med i väskan tillsamman med regnkläder, bikini, kläder å böcker.

Rustar för härliga dagar. Och nu känner jag mig ännu mera rustad med lite lyx. Tjohoooooo!

20120704-210640.jpg

2 thoughts on “Glossybox goes Roskilde Festival

  1. Hej Camilla!
    Först vill jag tacka för dina varma och fina ord om min blogg och hur mycket du uppskattar den. Tack. Det betyder så oerhört mycket.
    Jag önskar jag hann kommentera mer än jag gör nu, men det går bara inte…av förståeliga skäl…

    Hoppas du får en god natt.
    Kramar

Kommentera

