Sunk söndag

20120701-212137.jpg
Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon fram till 09:30. Eller ja jag låg kvar i sängen så länge i varje fall. Nu är det så ljust i sovrummet att jag vaknar tidigt. Men det är skönt att få ligga kvar morgontrött som jag är.

Efter frukosten svidade jag om till bikini och tog med mig en bok ut till solstolen för att få lite färg på kroppen.

Jag har inte gjort många knop idag. Har varit riktigt sunkig och ätit en massa skit. Har inte gjort något vettigt. Tittat på TV och sovit i soffan. Bortkastad dag. Men ibland blir det så.

Nu ska jag ta fram epilatorn och köra en stund med den. Ute i solen och med bikini på så ser man lätt allt hår som missats. Bläääää.

Nä det blir inte roligare än så här idag

2 thoughts on “Sunk söndag

Kommentera

