Sköna lördag

20120630-225356.jpg
Efter morgonens träningspass skyndade jag mig hem och tog en sväng med dammsugaren i huset. Det behövdes. Sedan var det duschen som gällde. Höll på att glömma frukosten. Det blev två limpmackor och en liten yoghurt. Min man kom hem från stugan idag så vi tog en sväng ner på stan.

Det blev lunch på MEAT. Jag kände inte för varm mat så jag tog en macka. Gott! Det blev även öl till lunchen. Härligt att sitta i den gassande solen med en öl i handen.

När vi kom hem igen så började jag plocka fram lite som ska med till Roskilde. Så nu har jag i varje fall koll på regnkläderna som säkert lär behövas (i varje fall enligt väderprognosen frammåt). Testade även lite andra kläder. Det ska vara bekvämt, någorlunda snyggt och oömma kläder. Jag gillar inte shorts så det blir ofta jeans eller kjol för min del. Har köpt en ny tunn tischa och en kjol som definitivt ska med. Det blir linne under tischan så att jag kan sola i den om solen är framme samt tigths under den korta kjolen så att jag kan sitta/ligga hur jag vill på gräset utan att visa upp trosorna. Tights är då grymt bra på festival. Det tar inte mycket plats. Ibland tar jag med ett par långa till kvällen som jag byter till.

20120630-230124.jpg
När jag var ute med Tosca nu på kvällen så sprang jag på en del smultron. Gott! Slet till mig ett grässtrå och började trä upp lite smultron. Sedan gick jag och lämnade Tosca hemma och sprang till affären och handlade vaniljglass. Gottigottgott!

20120630-230651.jpg

Kommentera

