Sax i burret

20120629-184956.jpg
I morse när jag hade duschat och stod och borstade håret fick jag spel. Jag är så grymt trött på mitt hår. Sedan i bussen på väg till jobbet så åker jag förbi en hårsalong. Gick direkt in på deras hemsida och plockade fram telefonnr. Väl på jobbet ringde jag Headorama och hade turen att få en tid med Böddi. Tjohoooo!

Så nu är mitt hår genomklippt och fräscht igen. Så skönt. Böddi klippte ur en massa dött hår samt klippte upp det. Nu vill jag bara tvätta håret så att jag kan se hur det är. Gillade Headorama så jag har bokat en tid för klipp och färgning/slingor i augusti innan vi åker till New York.

Det ser nästan ut som om jag lagt i färg nu men det är min naturliga färg som nu tittar fram där det är urklippt och uppklippt.

20120629-190234.jpg

Foto från bussresan hem….

Kommentera

