Ärvda ting

 Jag gillar att dela med mig av saker jag inte längre behöver eller kan ha. Jag gillar även att ta emot detsamma.

Idag har jag på mig ett linne som jag ärvt av Anna på jobbet då det blivit för stort för henne. Mig passar det perfekt. Det blir ännu bättre om jag går ner lite till.

För några veckor sedan skänkte jag en jacka till en av de medicinska sekreterarna som sitter i korridoren. Aldrig använd och med lappen kvar i fickan. Det var ett felköp som jag skulle lämnat tillbaka men sedan åkte jag på senester och glömde bort det. Jackan har hängt där hemma i något år. Jättefin men inget för mig. M blev så himla glad för jackan och har flera gånger sagt hur vårfin hon känner sig.

Å jag är glad idag när jag har på mig mitt fina ärvda linne. Tack Anna!

När min mamma var här förra helgen fick med sig en tunika/klänning som också var ett felköp från min sida. En jättefin som jag gillar på andra men inte mig själv. Min mamma blev jätteglad och sa att hon själv hade tänkt att köpa den. Hon var nämligen med när jag köpte den.

Ja det var bara detta jag ville dela med mig av……

2 thoughts on “Ärvda ting

Kommentera

