Massage & Koppning

I slutet på massagen så frågade Martin om han fick sätta koppar på mig. Jag svarade ja det får du gärna. Han sa då att jag kunde få blåmärken. Det gör inget svarade jag kaxigt. Men guuud vilka blåmärken det blev. Spillde kaffe på min tröja så att jag fick gå in och tvätta av den och då såg jag helt plötsligt mina axlar och rygg. Vilken tur att vädret är som det är så att jag slipper gå runt med dessa märken på axlar och skuldror. Men jag tror att det gjorde gott. Jag tror att vi kom en bra bit på vägen idag när Martin koncentrerade sig på det jobbigaste. Det får vara värt dessa blåmärken. De gör inte ont utan de är bara fula. Tur att han inte satte på halsen också för då hade jag gått runt med märken som ser ut som sugmärken. Det finns små koppar som man just kan sätta på halsen men dessa vill jag nog inte ha. Kanske på vintern när man kan ha polotröja på sig. Hi hi…..

Nu ska jag dricka mer vatten för jag är fortfarande helt snurrig i bollen efter massagen. En massa slaggprodukter vill nog lämna kroppen. Skulle behöva lägga mig och sova en stund. Snart lunch och då ska jag ut på stan och fixa lite fler ärenden. Balsamet var slut i morse så jag fick göra en inpackning på morgonen istället. Inte det jag vill lägga tid på precis.

Kommentera

