Jordgubbar å Jordgubbar

På lunchen fixade jag lite ärenden och sedan blev det lite snabb lunch vid datorn. Goda jordgubbar med Skyr och lite pecannötter. Mellanmålet bestod av två knäckemackor med banan på. Frukosten bestod av en proteinbar.

Vid 17 var det dags för dagens träning. Ett 55 min spinningpass. Svettigt och jobbigt. Försökte tänka på mina axlar under hela passet. Dvs att jag ska sänka dem. Skjuter upp speciellt den vänstra mot örat hela tiden. Fick påminna mig själv minst en gång i minuten. Tog bussen hem svettig och sunkig. Men jag känner inte för att duscha på plats utan väljer att svettas av och duscha hemma.

Väl hemma lagade jag kvarpannkakor för första gången. De var goda men inte super duper. Men med tillbehören så blev det gott. Tillbehör var som lunchen Skyr, jordgubbar och pecannötter. Kommer säkert att laga dem igen. Ska fixa lite sötningsmedel som man kan ha i. Skulle vilja ha dem lite sötare.

Receptet har jag hittat hos Suz

 

Kommentera

