Håret står rakt upp jue!

Idag blir det inget långt inlägg. Är grymt trött.

Såg av en tillfällighet idag en bild som Martin Lidberg tagit. Knyckte den från Facebook. Bilden är tagen under Svenska Hälsocampen i Sigtuna. Vi kör ett TRX pass. Mig ser man tydligt då jag är mitt i ett hopp och min hästsvans står rakt upp.

Mat idag: Proteinbar till frukost. 250g keso + en banan till lunch. Två knäcke med kyckling och ett kokt ägg till mellis. Före träning en Skyr = mellis två. Middag 1/2 burk gulasch soppa och en macka. Samt några bitar parmesan. Å en massa vatten.

Träning idag: 40 min lunchpromenad + Functional Toning med grymma Jessica. Det var ett riktigt svettigt pass idag. Fick tom torka golvet. Känner att jag börjar få mer styrka i armarna trots mina axel/nacke/skuldror problem. Så mina alternativa övningar gör nog nytta de med.

Har precis lyssnat på Anjas Sommar program i P1. Gillart! Go Anja go Anja….

Kommentera

