Buhueeee – synd om mig jue

20120616-085537.jpg

Åhhhh vad jag känner mig kinkig just nu. Vaknar upp och känner hur hela främre delen av vänsterfoten bultar och spränger. Och då har jag inte ens tagit ett steg än. Det känns som när man stukat foten och det bultar och är stelt. Så går det att ha semester och promenera mer än vanligt i annat än gympadojjor med mina kassa fötter. I torsdags hade jag Converse (dock med inlägg i), super sköna ballerina med inlägg i och igår birkenstocksandaler. Det är jue inte klackisar direkt eller superkassa skor. Snyft!

Hade ganska ont redan igår så då började jag med voltaren både tabletter och gel att smörja på. Men än så länge vill det inte bita på det onda.
Ja ja snart ska jag ner och äta lite god hotellfrukost. Vadå tröst äta…..jag näe……eller……

Hoppas få återkomma med ett lite piggare å gladare inlägg när jag kommit igång med dagen och mjukat upp foten.

Kommentera

