Tom Petty @ Globen

20120615-101256.jpg

Tom Pettykonserten var superbra. Det var drag på ”gubsen”. Min man var helt lyrisk och sa att det var en av de bättre konserterna han sett på länge. Kul!

Jag är ju sån att jag vill vara långt fram och gärna ståendes då jag går på konsert. Så jag trivdes väl inte riktigt med våra platser. Men jag ska inte klaga. Denna känsla av att inte bli helt nöjd när jag inte får som jag vill jobbar jag på när jag går på konsert. Det är inte alltid jag som bestämmer förutsättningarna. Men det är jag som bestämmer hur jag tar det när jag väl är på plats.

Ljudet var superbra där vi satt. Eller där jag satt och studsad. Jag kan nämligen inte sitta still utan har några konstiga moves för mig även om jag sitter ner. Jag ser nog riktigt rolig ut men det bjuder jag på. Jag har musiken i kroppen och min kropp kan inte behärska sig när det är konsert.

One thought on “Tom Petty @ Globen

Kommentera

