Ingen inspration – Dag 155-156

Jag har inte någon inspiration att skriva men samtidigt vill jag fixa ett mini inlägg ändå.

Måndag
Morgon: Fralla med ost till frukost.
Lunch: Proteinbar och lunchpromenad med lite shopping på MQ.
Eftermiddag: Proteinbar mellis (en liten).
Kvällen: studentfest för en kompis son som ”gick ut”. Jag åt det som serverades och det var gott. Struntade i att ta om. Drack två små öl. Vi var hemma vid 21:00 och det var skönt att gå och lägga sig i tid.

Idag kom det remisser och inbokade tider till Ortopedtekniska. Jag ska fixa inlägg. Hoppas att det blir bra. Måste dock boka om den andra tiden för då är vi på väg hem från Roskilde Festivalen.
Jag fick även provsvar från Gastroskopin och det var ingen glutenallergi. Pustar ut. Däremot så hade jag en del gastrit som doktorn vill att jag medicinerar mot. Detta är inget jag direkt lider av men jag funderar lite på om det är det suget som gör att jag vill äta hela tiden för att bli av med det ”obekväma”. Ja vi får se….det är ju inte så att det bränner precis vilket jag tolkade gastrit som. Tydligen kan man få olika symptom.

Tisdag
Morgon: Proteinbar
Lunch: Sallad med kyckling, 1/2 ägg, lite fetaost och annat gott. Promenad och retur samt shopping på MQ.
Eftermiddag: Fika ute i solen. Jag med en cola ligth och några kollegor med glass. Inte alls avundsjuk.
Kvällen: Functional Toning kl 19-20. Sedan sen middag vilket var en slags potatis och skinkgratäng. Sedan var jag rätt matt. En sen promenad med hunden.

Nu: God Natt!

Kommentera

