FT & GP – Dag 153

Det var riktigt segt att gå upp idag. Men vill inte missa mitt Functional Toningspass. Så det var bara att smyga upp (för att inte väcka gästerna) och fixa mig en kaffe och proteinbar. Smög tillbaka till sängen och låg där och försökte vakna. Glad över att jag inte drack så många öl igår samt att jag började dricka vatten redan på Mejeriet.

Passet var som vanligt stentufft å jobbigt men väldigt kul. Längtar redan till tisdagens pass. Men min axel/nacke/skuldra bråkar enormt mycket med mig både på passen och utanför. Det är så jäkla tråkigt att behöva göra alternativa övningar. Jag vill att min kropp ska fungera och göra det jag vill. Men jag får fixa alternativa övningar. Det fungerar naturligtvis det med men jag gillar inte att sticka ut. Fetknoppen som inte gör som jag ska……..OK det är nog mest i mitt huvud men jag känner verkligen så. Jag vill inte vara den ”stora tjocka tjejen” som jag ser i spegeln. Ja ja jag kommer nog alltid vara modell större men jag ska minska någon storlek till i varje fall.

20120610-190811.jpg
Sen eftermiddag åkte jag mot Köpenhamn. Det var dags för GP Speeway. Pappa, min man och en kompis till pappa åkte in några timmar tidigare än mig. Jag var tvungen att stanna hemma hos hunden under dagen då vi inte hade någon hundvakt (glömt fixa det). För dagen tog jag på mig min Vargarna tischa. Min pappa har varit speedway förare i Vargarna.

GP Speedway hölls i Parken i Köpenhamn. Jag är ju inte speciellt intresserad men det är kul att umgås med pappa och göra något han gillar. Jag sitter mest och är nervös för att de ska köra ihop och skada sig. Det blev några vurpor och en hämtning med ambulans. Fyrverkeriet i slutet var mycket fint. Det var synkat med musiken vilket var pampigt.

20120610-191902.jpg
Vi var inte hemma förrän vid 01:30 och sedan satt vi och snackade ett bra tag.Somnade nästan på vägen till sängen.

Kommentera

