Skor å skor – Dag 152

20120608-144311.jpg
En av dietisterna som sitter i min korridor kom in och snackade lite. Hon fick syn på mitt ”skoskåp” som jag hade öppet. Reaktionen var. Men guuud hur många par skor har du på jobbet. Jag byter ofta skor sa jag. Kom sedan på att jag idag från 07:20-13:00 haft inte mindre än fyra olika par skor på mig. Var tvungen att fotografera dem alla. Mina fötter mår inte så bra för tillfället. Speciellt den opererade så det var inte något som var direkt skönt. Jo gympadojjorna var OK men de är så sunkiga att jag endast har dem på mig under mina lunchpromenader.
Det fick bli en bild på skoskåpet också.

20120608-145050.jpg

Flexade ut strax efter klockan fyra å drog hem för att fortsätta städa samt pimpa mig själv inför Klubb Riff. Jag och grannen började och sedan kom min man, pappa och en kompis till pappa. Det var ett himla drag på Mejeriet som vanligt. Och idag gästades klubb Riff av ett danskt blues band som var grymt bra. Det blev några timmars dans. Gött! Det som är kul med klubb Riff är att det är för dem som är födda på 40-60 talet. Dvs jag är egentligen för ung. Men vad gör det om man älskar att ”discodansa” i flera timmar i streck. Ingen raggning är det heller. Bara en massa bra musik och glada å nöjda människor.

Grannen och jag stannade till midnatt (Wille och pappa + kompisen drog hem lite tidigare). Fötterna höll förvånansvärt bra vilket var skönt. Hade på mig mina Dr Martens vilket var bra stöd för fötterna. Slutade dricka öl vid ca 23 tiden å gick över på vatten.

20120609-075841.jpg
Maten idag har varit som följer: Fralla med ost till frukost. Cheesburgare från Donken + en latte. proteinbar till mellis. En liten portion rester med spagetti och köttfärssås till middag. Å en nattmacka med ägg och kaviar när jag kom hem från Mejeriet.

Kommentera

