Glimtar från ett fikarum – Dag 149

Var på jobbet redan vid 07:00. Det blev frallfrukost med ost från pressbyrån. På fikarasten blev jag rejält frestad av goda vaniljhjärtan som låg där och såg goda ut. Men det räckte att titta och se alla andra smaska.

20120605-174645.jpg
På lunchen blev det en ca 30 min promenad med kollegan Anna i Pildammsparken. Skönt att komma ut. Det blev en proteinbar till lunch. Idag kokade jag lite havregrynsgröt med banan i micron. Ett rejält mellanmål så att jag skulle klara kvällen träningspass.
Var bara tvungen att visa er den fina (eller grymt fula) salt & pepparströarna som finns i fikarummet på jobbet. Så himla roliga å grymt fula. Får mig ett gott skratt varje gång jag ska salta något.

20120605-233502.jpg
Hade på mig min gröna munkjacka idag. Ofta när jag har på mig den så skiftar mina ögon färg åt det gröna hållet. Det lite komiska med detta är att jag har gråblå ögon. Fångade det hela på bild. Spärrade upp ögonen lite extra. Ingen bra bild men ändå.

20120605-233840.jpg
Efter jobbet åkte jag hem och bytte om då det var dags för veckans första pass. Functional Toning på Actic Olympen. Ett grymt pass som vanligt. Kroppen är verkligen genomkörd och slutkörd. När jag kom hem åt jag gulaschsoppa och två små grova surdegsmackor.

Min andra sockerfria dag är till ända och det har gått bra.

Kommentera

