Två timmars träning – Dag 137

Fint väder varje dag man vaknar. Så himla najs och skönt. Förmiddagen spenderades på kontoret i Malmö. Strax före lunch åkte jag till Lund. Där mötte jag upp min kollega Anna för att ta en gemensam lunch. Vi köpte med oss mat och satte oss ute i skuggan och åt. Jag körde en 11 bitars sushi. Mums så gott.

Eftermiddagen bjöd på öppet hus på Medicon Village i Lund. Dvs AstraZenecas gamla lokaler. AstraZeneca som jag jobbat på sedan jag var 16 år fram tills 31 aug 2011. Det var kul att få vara i lokalerna igen samt att springa på många kollegor ”från förr”. Det var en del intressanta föreläsningar.

Kvällen har spenderats på Actic med dubbelpass. Det blev som vanligt bästa Functional Toning samt Pilates. Två sköna pass på sitt sätt. Pilatesen är skön för där får jag jobba igenom och koncentrera mig på min onda axel/skuldra. Det blir nästan som en djupmassage inland. Jag kan utmana det onda lite vilket känns skönt. Ska försöka att göra några av övningarna hemma då jag tror de gör gott även om det gör ganska ont.

Var hemma ca 21 och då tog jag lite rester från igår. Det blev tre hjärpar från grillen. Sedan blev det lite aprikoskräm. Behövde lite kolhydrater. Å en massa vatten. Ska köpa vätskeersättning så att jag har det hemma. Det känns som om det behövs nu när värmen och solen är här.

Nu är det snart God Natt!

Kommentera

