Atjooooo – Dag 135

Oj vilket väder vi har nu. Varmt å skönt och solen skiner från en klarblå himmel. Allargin är också i full blom. Har blivit extremt många prosit tillrop på jobbet idag.

Jag har mest gått omkring och varit smånojjig inför morgondagens undersökning. Gastroskopin. Har aldrig gjort någon sådan tidigare och är rent ut sagt jävligt nervös. Vill inte. Men jag ska. Fattar inte bara hur jag ska få min kropp till att vilja svälja kameran/slangen. Ja ja det återstår och se hur det kommer att gå. Jag ska i varje fall vara ledig hela dagen. Tar ut komptimmar. Min man kör mig till Eslöv där jag ska göra undersökningen. Vi tar med oss hunden så kan hon rastas under tiden jag är på undersökningen.

När allt är färdigt åker vi hem till Lund och sedan ner på stan för att äta lunch. Hoppas solen är framme så att vi kan sätta oss ute och mysa.

Sedan har jag varit duktig och bokat in mig på spinning imorgon. I och för sig bara 45 min. Jag har varit van vid 90 min passen så det här kommer väl att vara en lätt match med 45 min. Tror i och för sig att det är lite intensivare. Före spinningen tänkte jag köra ett pass styrka. Så det så…. Det känns skönt att jag har bokat in det. Då är det lättare att det blir av. Jag kan annars ha lite svårt att komma iväg på träningen när jag är ledig. Lättare att gå direkt från jobbet.

Bjuder på ett foto som jag tog när jag var ute med Tosca på kvällskissen. Jag skulle fotografera mina nya Birkis men det var någon annan som ville vara med.

20120522-224914.jpg

Kommentera

