Sjuk! – Dag 133

Igår började kag känna mig konstig och bihålorna började värka. Även en ganska rejäl huvudvärk smög sig på. Idag vaknade jag med ett totalt igenmurat huvud och bihålor. Känner mig rejält ynklig och trött. Hoppas att jag mår bättre imorgon. Till råga på allt så fick jag min mens också. Inte konstigt att jag känt mig uppblåst och att jag haft ett konstant sug efter sunkigt mat och godis. Extra svårt att stå emot. Har bara varit inne hela dagen trots kanonfint väder ute. Orkar inte med solen när jag mår så här dåligt.

Har inte orkat ta tag i planeringen i för veckan som kommer. Jag ska i varje fall registrera det jag äter för att ha koll på det. Tänker lägga mig på 1300 kcal/dygn. Måste ta mig ur kolhydratsträsket. Det har gått överstyr nu. Jag tycker inte ens det är gott när jag sitter och trycker i mig. Blääää nu får det vara slut. Varför är det så svårt. Tror inte att jag har så mycket feber så när den värsta huvudvärken släpper blir det hård träning igen. Satsar att jag är tillbaka till på tisdag. På torsdag har jag inbokat funktional toning och pilates och på lördag funktional toning.
Men detta räcker inte måste få in minst två rejäla pass till för att hålla farten uppe.

Imorgon är det jobb som gäller. Jag ska även ta långlunch och åka en tur till Lund för att träffa Dr Ortoped för diskussion om mina fötter. Ska försöka hinna skriva ner alla frågor jag har så att jag inte glömmer en massa.

Trist inlägg det här. Men idag är det min verklighet. Det blir bättre snart. Hoppas att det är en kortvarig förkylning.

God natt!

Kommentera

