Dag 118 av 120

Vaknade tidigt idag men somnade om och vaknade av väckarklockan 08:15. Jag tassade ner och fixade latte till mig och Wille. Tog en proteinbar till kaffet för att få lite energi inför träningen.

Tog cykeln till Actic. Brrttt vad kallt det var att cykla i korta träningsbrallor och utan vantar. Men det är så nära att jag inte behövde frysa speciellt länge.

Det är så himla kul på FT passen för alla är så taggade. Passet på lördagar börjar kl 09:30 men vid 09.20 är i stort sett alla på plats och alla saker är framplockade. Jag hoppas verkligen att Patricia och Angelica kommer att fortsätta med FT i framtiden. Dessa pass är grymt bra. Tror att de brukar hålla till på Actic Högevall men se renoverar där nu. Så vi får se om de fortsätter på Olympen eller om de byter till Actic Högevall när det är färdigt där. Om de byter så tänker jag följa med och köra passen där. Så roliga och bra är dessa systrar som har FT.

20120505-162714.jpg

När jag kom hem så blev det frukost i form av två goda mackor. Idag glömde jag minsann inte frukosten. Sedan var det duschen och hoppa i kläderna. Tog mina storleken mindre jeans på mig. De ät tighta men de fungerar. Skönt. Bjuder på en bild dagen till ära. Snart är det förresten dags för en bild i understället. Snart har 120 dagar gått och då tänkte jag lägga en bild från dag 1 bredvid en bild från dag 120.

Tog bussen ner på stan och fixade lite ärenden. Sedan satte vi oss på Hercules ute i solen. Det blev Pepsi max och en hamburgare för mig. Lämnade det ena brödet och åt bara ca 5 pommes och nästan ingen dressing. Det som är bra med denna hamburgare är att dressingen kommer i en skål. Dvs man avgör själv hur mycket jag vill ha. Väldigt bra tycker jag.

20120505-163639.jpg

Nu på kvällen har vi varit iväg på födelsedagskalas. God fräsch grillad mat. Kom inte hem allt för sent vilket var skönt.

Kommentera

