Dag 105 av 120

20120422-161143.jpg

Även söndagen startade med en kaffe i sängen innan det var dags för en powerwalk i Skrylle med kompisen A. En skön tur och vi hade ganska mycket tur med vädret får jag säga. När vi åkte hem började det ösregna och det har fortsatt hela dagen.

Passade på att ta några bilder i morse (i badrumsspegeln). Jag tycker mig se skillnad i min midja till det positiva hållet. Samt att mina armar börjar ta lite lite form. Börjar få en hint av att det finns muskler under hullet. Det är massor med häng kvar på armarna men en bit på vägen i varje fall. Bister uppsyn på mig. Men jag är glad. Bara koncentrerad på fotograferingen.

20120422-161754.jpg

Annars har jag mest slappat idag. Det har ösregnat och haglat om vartannat under dagen. Så en riktig innesittardag. Har planerat upp veckans träning. I och med att det blev en powerwalk i Skrylle idag på träningsfria dagen så ersätter den måndagens powerwalk.

Så mitt modifierade schema för veckan blir nog så här:
Må: Styrketräning (troligtvis på lunchen)
Ti: Powerwalk 80 min morgon
Ons: Powerwalk 75 min morgon, 90 min spinning efter jobb. Hjälp!
To: Powerwalk 60 min morgon, Funktional Toning och ev Pilates på kvällen.
Fre: Simning 75 min
Lör: Functional Toning morgon

Så ny vecka nya tag. Träningen har jag skött perfekt tycker jag men maten har varit lite si och så med. Inga jätte övertramp men jag borde strama åt den mer och inte ”unna” mig de där småsakerna.

Kommentera

