Dag 102 av 120

Dagen började kl 05:00 med att slita mig ur sängen. När jag väl kommit upp så var det toa, påklädning, kaffe, bricanyl och så joggingskor på. Det blev en blandrunda med jogg och powerwalk. 60 min och ca 500 kcal brända. Det var en tung och seg runda. Men jag gjorde det.

Väl hemma igen så var det stretsch och fylla på med vatten som gällde. En snabb dusch och så sedan till bussen och jobbet.

Anna och jag tog en lunchpromenad. Skönt att komma ut i vårvädret. Vi passade på att sätta oss på Espressohouse. Eller rättare sagt utanför med var sin smoothie i vår hand. Sweet! Tillbaka på kontoret blev det biffstroganoff på en salladsbädd. Det blev även en bit rulltårta på fikat. Den borde jag hoppat över för den var sådär.

20120419-214959.jpg

När arbetsdagen var slut skulle jag gå in och byta om till träningskläder och upptäcker då att jag inte fått med mig någon träningsbh. Panik. Slet till mig väskan och slängde mig på bussen hem och bytte om hemma istället. Jag hann precis i tid att hämta ut min biljett till passet.

Functional toning passet var kanon och skittufft. Svetten fullkomligen sprutade om mig. Skönt! Ca 600kcal brända.

Väl hemma blev det sen middag. 0.5 burk gulachsoppa och två mackor. Mums. Nu går mina ögin i kors och jag har svårt att skriva på ajfånen så nu är det godnatt som gäller.

Kommentera

