Dag 100 av 120

20120417-202808.jpg

Planering, planering är något jag är bra på. Idag när jag vek ihop alla träningskläder jag tvättade igår och la de i små fina högar. Dvs en hög med ett komplett träningsset. Behöver inte tänka och slita efter kläder på hela veckan. Skönt. Det är bara att plocka en hög när det är dags. Slippa tänka på morgonen när det är dags att åka till jobbet.

Idag har jag varit extremt hungrig. Till frukost blev det två små mackor med ett ägg och kaviar. Lunchen bestod av biffstroganoff och sallad. Mellis en nutrilett bar. Och till middag nötfärsbiffar med rödbetor och kapris med en stor sallad.

Imorgon kör jag träning efter jobbet trots att det står morgon/förmiddag på schemat. Det ska passa in i livet också. Så nu är det slut på de två vilodagarna och på’t igen. Phuhaaa…..men nu kör vi.

20120417-204244.jpg
Ska snart ut med hunden och sedan börja nattandet av mig själv. Varva ner och komma till ro.

Kommentera

