Dag 99 av 120

20120416-214549.jpg

Dagen i en bild (möte på Gentofte Sjukhus, magnoliaknoppar, min lunch på tåget, kossa och jag, utsikt från tåget).

Skönt att vakna idag och veta att kroppen får vila. Mindre skönt att jobba och dessutom åka till Genfofte för ett 3 timmars möte.

Maten idag har inte varit den bästa och väldigt oplanerad. Det har blivit följande:
Frukost: Itrimbar och en latte på lättmjölk
Lunch: En liten burk keso, 1 banan, 10 sötmandlar och en latte på lättmjölk.
Mellis: Nutrilettbar
Middag: Biffstroganoff med stor sallad och lite matvete. Sedan blev det två dl glass.

Skönt att vara träningsledig. Men undrar så när nya schemat kommer. Jag skulle vilja ha det nu så att det går att planera.

Jag har redan gjort lite egna träningsplaner utanför schemat.

Ons: Gymträning och kondis. Slutar ett möte i Lund kl 15:30 så då passar jag på att flexa ut istället för att åka in till Malmö igen. Bättre att passa på att träna.
To: Functional Toning pass.
Lö: Functional Toning Pass
Sö: Längre powerwalk/promenad i Skrylle med min vän A.

Är fortfarande helt överväldigad över att min opererade fot fungerar så bra som den gör nu. Efter alla behandlingar på campen så fungerar den så himla mycket bättre. Helt otroligt. Wohooooo Jag som trodde att jag knappt skulle kunna gå efter campen. Tog bara värktabletter för fötterna en gång och det var i förebyggande syfte till Zumban då man liksom gnider fötterna mot golvet hela tiden. Visst har jag haft ont men det fungerade över förväntan. Och idag när jag har vilat kroppen så känner jag att foten är mycket bättre och att jag vågar utmana steget och tvinga leden mer till normal gång. Känner mig helt plötsligt väldigt positiv och upprymd. Ja nog om detta. Men var tvungen att dryfta det lite. Skriva av mig.

Ligger i sängen nu och ska snart släcka. Sova sova säng säng.

Kommentera

