Dag 98 av 120

Idag var det frukost redan från 07:00. Fast jag gick dit först kl 07:30. Trött som bara den. Men den goda gröten gav energi till kroppen. Då jag redan var ombytt till träningskläder så kunde jag softa ett bra tag efter frukosten i de sköna fåtöljerna i matsalen.

På schemat stod egentligen backträning men eftersom det snöade och slaskade igår och det var lite halt idag så blev det spinning på SATS i Märsta istället. Det var en av kiropraktikereleverna som höll i spinningpasset. Vilken go tjej. Hon körde stenhårt med oss, hade skitbra musik och var verkligen peppande. Jag måste verkligen ge spinning en chans. Detta pass var tufft men gick jättebra med tydliga instruktioner. Vi körde backträningsintervaller på spinningen. Det gick att vrida ur tröjan sedan. Lite drygt 600 kcal brända.

Det blev en svettig bilresa tillbaka till Sigtuna. Trots att jag slet av mig de svettiga spinningkläderna och bytte om till överdragskläder så var jag ganska svettig när jag kom till rummet. Stackars Lelles bil som fick ta 6 svettiga rumpor på sätena.

När vi kom tillbaka tog jag en lite längre dusch och satte i extra mycket balsam i håret som fick göra sitt i några minuter. Den extra omtanken kan mitt hår behöva nu efter alla duschar och allt svett.

Gick och satte mig i solen utanför receptionen. Det var några som samlats här i väntan på lunchen. Idag var det en rejäl portion med lunch. Det bjöds bla på rostad potatis. Jättegott!

Efter lunchen började folk att droppa av och säga hej då. Det kändes ganska vemodigt.

Resan hem gick bra. Någon gång under veckan som kommer ska jag sammanfatta min campvecka. Men inte ikväll. Nu är det hög tid att sova. Är verkligen gristrött.

God Natt!

20120415-224300.jpg

Foto: min egen skugga, gurkvatten, genomvåta spinningkläder och en stund ute i solen.

3 thoughts on “Dag 98 av 120

  1. Hej Camilla. Kul att jag hittade din blogg. (Jag googlade bilder på hälsocampen och fick syn på din väska, hihi)
    Hoppas du kom hem väl igår. Gissa vad mannen skulle ha när vi körde hem? Jo, Burgare på B.K. Men jag gjorde en omelett när jag kom hem. (Sen festade/syndade jag på Häagen-Dazs, mums)
    Idag är första dagen av resten av våra liv. Nu kör vi!!! Stor kram / Anette

    • Hej Anette!

      Jo tack bra! Skönt att vara hemma. Eller hur!

      Japp här är min blogg för att komma iform. Jag drog igång i januari och har sakta men säkert tagit mig dit jag är idag. Långt kvar men en bra bit på vägen.

      Ha det så gott och kram på dig!

Kommentera

