Dag 91 av 120

Jamen då är jag/vi igång med Svenska Hälsocampen. Tjohoooooo! Känner mig taggad.

Idag kl 14 var det ett uppstartsmöte och 15:30 var vi ombytta och redo för första passet. Det blev 90 minuters cirkelträning. 890 kcal förbränning på det passet.

Det var en nöjd och trött Camilla som gick från passet. Kände mig stark. Fick göra lite alternativa övningar på vissa stationer pga fot och axlar men det gick kanon ändå.

20120408-215616.jpg

Foto: Dagens schema, nyduschad och nöjd samt ”tvättbalja”.

Det blev en snabb vända till hotellrummet där jag slängde ner allt svettigt i soptunnan. Fyllde på med vatten och handtvättmedel. Det fick sedan stå en stund. Jag har inte med 20 uppsättningar träningskläder så det får bli handtvätt. Det finns handdukstvätt samt element så jag hoppas det torkar ganska fort.

En snabb tvätt av mig själv fick det också bli. Sedan upp till middagen. Mums vad gott det var. Superhungrig hann jag bli också. Lagom mycket mat.

Efter middagen en kopp kaffe och sedan var det dags för den ortopediska undersökningen. Det gjordes grundligt och imorgon kl 09:00 har jag tid för en första behandling. När undersökningen var färdig så var det lite väntetid och sedan ett kvällsmål med keso, skinka och ägg.

Nu ska jag snart släcka för 06:50 ska vi vara ombytta och klara för ett första pass powerwalk/jogg före frukost. Kommer förhoppningsvis att sova sött.

Go Natt!

20120408-220505.jpg

Foto: Kvällens middag

Kommentera

