Dag 88-89 av 120

Nu börjar bloggandet halka efter. Får ta två dagar i detta inlägg.

20120406-222849.jpg

Torsdag, skärtorsdag började lugnt med en sovmorgon till 06:45. Sweet! Efter besöket hos sjukgymnasten dagen innan så bestämde vi att jag skulle ta det lugnt fram till campen. Dvs ingen morgonjogg. Det blev inte heller något styrkepass på lunchen pga mycket jobb och att jag snart ska vara lite extra ledig efter påsken. Ja ja så är det inland. Tänker inte hänga läpp

Till lunch blev det pasta och renskav tror jag att det var. Köpte inne på VRC. Det var sådär. Fick ont i kroppen efter måltiden. För mycket kolhydrater?

Vi hade arbetstidsförkortning med 2 timmar och jag skulle gått vid 15:00. Men jag kom inte iväg förrän ca 15:30.

Rullade sakta men säkert min stora gröna väska mot centralen. Passade på att köpa lite fina blommor till mamma och till syster. Typiskt mig att se till att få extra saker att kånka på. Men det blev fint.

Väl på centralen köpte jag med mig sushi som jag åt på tåget. Gottigott! Tågresan gick bra och jag kom till slut fram till mamma i Fruängen.

Var ganska trött när jag kom fram och klockan var mycket så vi gick och la oss ganska snart. skönt med några lediga dagar framför mig.

20120406-224028.jpg

Fredagen, långfredag började med beskedet om att det snöar ute. Nej vill inte tänker jag. Men så är det oftast i april. Det var i varje fall inte snökaos.

Frukost intogs idag på IKEA. Hjälpte mamma att shoppa en billy bokhylla. Eller rättare sagt jag var bärhjälp och montör. Det finns mycket fint på IKEA nu och jag blev sugen på att shoppa. Dagen syndiga var Gott & Blandat.

Annars har vi inte gjort så mycket idag. Vi köte med oss thai mat som vi åt både till lunch och till middag. Gott var det. Inget bra på tv så vi gick och la oss tidigt.

God Natt!

Kommentera

