Dag 87 av 120

Hann inte med gårdagens inlägg igår utan det får komma nu.

Det blev ingen jogging runda onsdag morgon. Fötterna värkte och jag kände återigen att jag ville fortsätta att vila dem. Det är verkligen tråkigt att det blir så här så pass nära campen. Men jag försöker tänka smart. Bättre att avlasta fötterna lite och kunna he järnet så gott det går på campen.

Var hos sjukgymnasten som mobiliserade foten i ca 30 min. Jag fick göra lite gåövningar + knäböj som start för att kolla rörlighet. Det går frammåt. Rörligheten är mycket bättre även om det gör ont. Sjukgymnasten tycker att jag fattat rätt beslut att ta det lite lugnt nu före campen för att ge lite mer där. Vi ska träffas efter campen igen och så får vi se hur länge till jag ska gå hos sjukgymnasten. Min fot som inte är opererad börjar bli sämre. Sjukgymnasten såg det eftersom att jag blivit röd på de svullna ställena. Hmmmmm vill nog helst slippa en op till.

Till lunch blev det en sub från subway. Deras smalare variant som innehåller ca 400kcal. God är den. Ber alltid om extra saltgurka för det blir lite saftigare och krispigare då. Till mellanmål blev det några sötmandlar och en minimuffin (eller en muffin i samma storlek som vi bakade dem på 80-talet). Det bjöds på ett möte som jag var på.

Efter jobbet hade jag och mannen en middagsdejt. Vi gick till Malmös bästa Kinarestaurang Kin Long. Vi tog en provsmakningsmeny där vi fick in 5 rätter. De kom en och en så vi tog oss verkligen tid att njuta. Sååååå gott. Men ändå inte så mycket att man blir äckligt mätt. De godaste var dumplings, räkor och något knaperstekt i sötsur sås. Både jag och W var sjukt nöjda. Det blev öl till maten.

Väl hemma igen så var det full panik med packningen. Jag fick inte plats med det jag tänkt mig. Usch för att behöva välja bort favoriter. Höll på med packning, epilering av oönskat kroppshår (ajjjj vad det gör ont i bikinilinjen).

Orkade och hann inte blogga igår. Somnade dock fort som en stock och sov natten igenom med kanske nara 3-4 vakna stunder. Skönt.

20120405-191650.jpg

Kommentera

