Dag 86 av 120

20120403-220304.jpg
Vaknade och kände hur fötterna värkte trots att jag inte ens hade gått upp än. Något överansträngda för tillfället. Så jag valde bort morgonrundan. Tror det var ett moget beslut. Jag kommer att ställa klockan på 05:00 imorgon igen men jag kommer att känna efter då med.

Tog någon senare buss idag med. Ganska skönt faktiskt. Ta det lite lugnt och inte stressa. Jag vill verkligen stressa ner nu och gör ett ganska bra jobb tycker jag.

Lunchen kom och det var dags att grabba träningsväskan och bege mig till Actic Södervärn. Det var dags för veckans första styrkepass. Idag överkropp. Jag gjorde så mycket jag kunde. Men mina axlar och nacke mår inte bra. Tur att det är campdax snart och att hela kiropraktor och massage teamet står och väntar på oss. La in några benövningar eftersom att jag inte kunde göra alla axel/arm övningar. Men jag kämpade på gjorde det bästa av saken. Uppvärmning och nedvarvning på löpbandet. Totalt 20 min.

Lunchen åt jag först vid 14:30 (tog en itrimbar före träningen). Då hade jag blivit rejält hungrig men hade ingen planerad mat. Så jag sprang till pressbyrån och köpte keso, banan, ett kokt ägg och en liten kaviar. Knäckebröd och mandel hade jag i min hylla.

20120403-221915.jpg

Efter jobbet var det hem och äta middag. Det blev biffstroganoff igen. Gott. Laddade frysen med två portioner också. Jättebra att ha.

Nu på kvällen har jag sprungit runt och packat och tvättat. Ska bli spännande att se hur mycket som får plats. Så mycket som jag vill ta med.

Nu ska jag snart varva ner och släcka. Förresten. Fick en laddning med stödstrumpor med posten idag. Gillar speciellt de med stjärnor på.

20120403-222849.jpg

Kommentera

