Dag 85 av 120

Klockan ringde vid 05:00 och jag tog mig upp. Det var skitjobbigt men det gick. Och när jag väl kom iväg så var det jötteskönt. Förutom att jag blev så jävla skitnödig (ursäkta). Fick stanna flera gånger för att inte göra i brallan. Ohps!

Tog en halv måltidsbar när jag kom hem för att ha något i magen. Körde lite core övningar.Tog det sedan ganska lugnt och åkte med två bussar senare än vanligt (dvs ca 30 min senare). Skönt att slippa stressa.

Väl på jobbet fixade jag till fiberhavregrynsgröt med banan och kanel till frukost. Gott och värmande. Frös ganska mycket. På lunchen blev det promenad och det var endast tid för en Itrimbar till lunch. Till mellis blev det lite jordgubbar och keso.

Efter jobbet mötte jag upp med två gymnasiekompisar. A som jag umgås lite med och A som jag inte träffat på många år. Kul att ses. Vi träffades på Starbucks i Malmö. Till middag blev det en laktosfri latte för mig samt en bulgur falafel sallad. Salladen var sådär. Jag blev inte mätt. Men sällskapet var desto trevligare.

Fick skjuts hem vilket var skönt. Plockade fram lite fler saker inför campen. Imorgon är det dags att tvätta alla gamla träningskläder som inte använts på ett tag. Vet inte riktigt status på dem och de luktar lite unket. Sedan måste jag prioritera vad som ska med och vad som får stanna hemma. Ihhhhhh vad jag börjar bli nervös.

Nä nu är det att släcka för att orka upp. Natt natt!

Kommentera

