Dag 82 av 120

Ligger i sängen och njuter av att jag tagit igenom dessa två dagar och symposiet. Allt har gått jättebra. Men jag är helt slut. Så det blir en tidig kväll ikväll. Tänker sova gott till kl 08:00 imorgon då klockan ringer för lördagens träningspass.

Fick fin fina blommor som tack för hjälpen. De fick följa med hem i min Kånken. Snacka om flower power Kånken. Hela härliga buketten stack upp.

Stack från jobbet vid 16-tiden för att fixa några presenter till min man som fyller när jag är iväg på campen. Skönt att det är fixat. Vågar dock inte skriva vad jag köpt om ifall att han läser. Den ena presenten är riktigt häftig och jag fick prova den i affären.

Tog sedan bussen hem. Städade hela ovanvåningen så att det är fint. Gillar inte att vakna upp en solig morgon och se hundhår och damm överallt. Det kan få mig på rejält dåligt humör. Men både mannen och jag är rätt slarviga och skjuter gärna på städningen. Så jag är extra nöjd att jag tog tag i det nu på kvällen.

Maten idag har varit som följer. Itrim bar till frukost, halv brie baguette till lunch (slänger underdelen då det är mycket bröd och smör på den delen), keso banan och klementin till mellanmål och tacos till middag. Sedan blev det 100g godis. Min man hade köpt gott och blandat så vi delade på den påsen.

Ingen motion idag. Men imorgon blir det veckans andra Functional Toning pass. Det ser jag fram emot. Sedan dröjer det tyvärr 2.5 veckor till nästa gång pga att jag åker till Stockholm den 5/4 och sedan till Sigtuna för campen den 8-15/4. Tiden flyger iväg.

Imorgon efter träningen tänkte jag ta en sväng på stan och Stadium. De har 25% rabatt på allt. Tänkte shoppa lite fler träningskläder. Hoppas hitta så att jag kan ha med mig många ombyten till Campen.

Nu är det dags att börja ansa benen och bikinilinjen inför våren. Dvs plocka fram epilatorn för en liten omgång. På vintern drar jag över med rakhylel ibland men på våren sommaren kör jag med epilator. Det är alltid jobbigt att börja men man vänjer sig. Så dags för några minuters kallsvett innan jag släcker.

 

Kommentera

