Dag 74 av 120

20120322-215232.jpg

Vaknade med huvudvärk idag så jag gick upp tog två tabletter och kröp ner i sängen igen. Det blev alltså ingen jogging i morse. Men det är inte hela världen. Jag tog tom två bussar senare än vanligt. Skönt att sova ut.

På jobbet blev det frukost i form av fiberhavregrynsgröt med banan. Perfekt att fixa i mikron. Och gott är det också. Toppar det hela med en massa kanel och lite mjölk. Ibland hackar jag även på lite sötmandel.

Lunchen spenderades på Actic Södervärn. Det var styrka ben och ca 20 min på löpbandet. Vågade springa på en hel del. Ökade tempot flera gånger och körde intervaller. Jag ska definitivt utnyttja löpband till att köra intervaller. Så jag får ta tillbaka att jag inte gillar löpband. Kombinationen jogging ute och sedan springa intervaller på löpbandet.

Känner att jag är igång bra och är på väg mot Svenska Hälsocampen våren 2012. Det känns så bra. Längtar till campen. Tiden går verkligen fort nu så snart är jag där på plats i Sigtuna. Ska bli kul att få se Sigtuna också. Hoppas att det är fint väder så att det kan bli någon runda på stan och kolla in allt.

650 kcal gjorde jag av med på dagens pass. Det var så jäkla bra pass. Älskar bara Functional Toning passen på Actic i Lund som hålls av de två systrarna som jag nu inte kommer ihåg namnen på. Denna gången ökades tempot upp ytterligare. Svetten lackade och jag njöt. Älskar att jag kan träna igen och att jag tycker dessa pass är så roliga. Hjärtat fick picka på ordentligt. Sweet! Önskar att jag kunde gilla styrketräning lika mycket. Men nej. Men jag är glad att jag hittat någon träning som jag gillar för då blir den mindre roliga ok.

Nä nu ut med hunden igen. Sedan sängen. Ska försöka komma ut på en joggingrunda igen i morgon.

Kommentera

