Dag 73 av 120


Ohhhh så skönt jag fick sova riktigt bra i natt.
Tog igen all förlorad sömna från natten innan. Sov nog 6.5 timmar tror jag. Vilket är bra för att vara mig på en vardag.

Dagen började med en joggingrunda/powerwalk. Det var lite tyngre idag då jag glömde ta min bricanyl innan jag sprang hemifrån. Idag hade jag lyxen att ställa klockan på 6 istället för 5 för morgonträningen. Kändes skönt. Har varit i Hellerup (Danmakr) på möte idag så jag åkte aldrig inom jobbet innan utan åkte direkt dit. Gick hemifrån vid 8-tiden.

Åhhh vad solen värmde idag. Jag satt och väntade på tåget i Hellerup när jag skulle hem igen. 15 minuter med solen i nyllet. Så skönt. Jag bara älskar dessa stunder. Just när våren kommer och man sitter tillbakalutad och bara njuter av att värmas upp av solen.

Maten idag har gått sådär. Glömde det där med frukost i och med att jag inte skulle till jobbet. Är oftast inte ett dugg hungrig efter min löpträning. Satt på tåget till Danmark och kom på att jag bommat frukosten. Men som tur var hittade jag en Itrim Bar i min ryggsäck så den gjorde jobbet. Skitbra att ha sådana lite överallt. När jag kom till Hellerup så bjöd Trine (tjejen jag hade möte med) på frukost/lunch. Det blev frallor med ost och så något slags vetebröd. Borde ha sagt nej men kände mig lite dum då hon fixat så fint. Gott var det också. Jag åt 2 frallhalvor med en liten bit ost och så lite sylt på. Sedan åt jag den där vetebrödet. Tillbaka på jobbet igen vid kl. 15:00 blev det ett äpple och 1/2 Itrimbar. Hade inte tid att fixa till något utan åt vid datorn. Och nu på kvällen blev det 0.5 grillad (liten) kyckling + kelda Thaisoppa och en massa grönsaker. I och med att jag var ute och motionerade i morse så tror jag att jag klarade av dagen inom gränserna men inte på den bästa maten. Är faktiskt ganska hungrig nu.

Har lagt fram träningskläder till i morgon. Det blev tre högar. Morgonträning, lunchträning och kvällsträning (jogg, styreka, functional toning). Tycker mest jag tvättar träningskläder hela tiden. Gillar inte att använda samma flera gången. Nä nya fräscha. Överdragskläder tvättar jag inte varje gång men allt som är mot kroppen tvättas. Jag ska nog köpa mig ytterligare några nya byxor samt topp och BH så att jag har lite fler.

Så nu blir det god natt!

Kommentera

