Dag 72 av 120

20120320-215733.jpg

Det var en väldigt trött Camilla som släpade sig till jobbet imorse. Jag kunde inte somna med blodtrycksmätaren som satte igång en gång vare halvtimme. Precis när jag börjat somna in så satte den igång. Och så höll det på hela natten. Dvs ytterst lite sömn. Det känns inte som jag sov alls men det har jag säkert gjort.

Det positiva med att ha haft blodtrycksmätaren är att jag kan slappna av lite angående mitt blodtryck. Det var inte så högt som befarat. Jag fick godkänt. Sååååå skönt!

Idag blev det träning på lunchen. Utnyttjade min träningstimme. Dvs att vi får träna 1 timme i veckan på arbetstid. Så med lunchen och den timmen hinner jag med ett styrkepass, duscha och äta på 2 timmar.Det var dags för veckans överkroppsträning. Det gick bra. Fick modifiera lite. Får ganska ont i min dumma axel så jag fick köra lite lägre vikt. Men det gäller att utgå från mig själv och vad jag kan och inte kan.

Är nyfiken att testa på att springa på löpband. Jag har gjort det lite på uppvärmningen nu och jag tycker att tiden går så fort. Så jag måste fixa ett par innelöparskor. För det ska man väl ha. Det ska jag testa när jag har lite mer tid.

Passade på att ta foto i gym spegeln. Kan vara bra att ha på vägen att jämföra med. Svarta kläder och lite fördelaktiga vinklar. Det ser inte allt för hemskt ut. Min midja är på väg tillbaka. Me like.

20120320-221600.jpg

Dagens lunch bestod av rester från middagen igår. Biffstroganoff med matvete, grönsaker och keso. Bild överst. Till frukost havregrynsgröt med 0.5 banan. Lätt fixat i micron med massa kanel på. Mums. Till middag blev det en macka med haloumi och grillad paprika.

Hittade en gammal ihopsatt bild av när jag var som tyngst för några år sedan. Här väger jag strax under 100kg. Bläääää. Väger i varje fall ca 15kg mindre idag (tror jag). Och längre bort från dessa bilder ska jag.

20120320-221939.jpg

Kommentera

