Dag 69 av 120

Vaknade med ett ryck vid 07:00 tiden och började med att direkt gå in och titta efter om jag fått något mejl från Actic. Och det hade jag. Dvs jag kom med på dagens Functional Toning pass. Var väntelistad men hoppades på det bästa. Så strax efter kl. 08:00 tassade jag ner och fixade en latte till mig och mannen. Sedan tillbaka till sängen igen. Det är verkligen en lyxa att få krypa tillbaka ner igen. Sedan var det upp, en snabb kattvätt, på med träningskläder och en jogg bort till Actic. Foto taget före passet. En massa tillbehör vi kör med. Bästa passet.

Joggade bort till Actic med träningsskor i ena handen och vattenflaska i den andra. Skönt att komma lite uppvärmd plus att jag hade lite bråttom. Vill vara på plats i tid med tanke på allt som ska plockas fram. Det var en super duper kanon bra pass idag. Jag hängde med i allt och vågar utmana foten mer och mer. Kändes kanon och svetten lackade verkligen hela passet. Tror att min jogging till passet spädde på svettproduktionen lite. Men det är så himla skönt att svettas mycket. I love it.

Efter passet gjorde jag mig en välförtjänt smoothi och så en äggmacka till det. Rensade frysen på bär som jag slängde i smoothien och så tog jag lite proteinpulver med vaniljsmak också. Det blev lite smoothie över så jag gick in till grannen med ett glas. Hon går också på Actic passet på lördagar så jag kunde tänkta mig att det skulle sitta fint med ett glas smoothie även för henne. Foto på min frukost.

Det blev sedan en vända nere på stan. Jag känner verkligen att jag vill komma i form så att jag kan köpa mig lite fina vårkläder samt komma i dem jag köpte förra våren. Men det sitter långt inne. Jag småfuskar hela tiden. Nu på kvällen var jag inne hos grannen på lite kalas. Och visst jag höll mig borta från mycket men det blev ändå ca 6dl öl och två små bitar med pizza. Jag måste strama åt de där små sakerna. Ska snart sätta mig och mata in allt i Viktklubb. Det blir nog inte kul. Tur att jag tränade i morse i varje fall.

Måste börja fundera på hur jag ska lägga upp träningen i veckan som kommer. Jag tror att jag kanske måste ta ett pass imorgon som egentligen ska vara i veckan för jag hinner inte riktigt med. Sedan är jag bortrest fredag – måndag och då blir det lite problem med tärningen. Jag kan jobba lite men styrekträningen blir det svårare med. Tror inte jag känner för att träna med egen kroppsvikt för det är så trångt hemma hos pappa och inget direkt rum jag kan vara i. Ja så det får bli till att planera in det på annat sätt. Lite mer nu i veckan så att jag i varje fall får ihop passen. Sedan ska jag testa en 24-timmars blodtrycksmaskin må-tis och då får jag inte träna. Så där försvinner lite tid är med. Ja ja det löser sig med lite planering tror jag. Om inte annat får jag försöka att ta igen det veckan efter.

Kommentera

