Dag 60 av 120

Ja då är jag halvvägs på min utmaning. I varje fall var tanken det från början. Har tagit nya bilder idag och parat ihop med bilden från första dagen. Lite skillnad i varje fall. Har skalat av något lager fett samt blivit lite fastare i hullet. Musklerna börjar komma i form. Det ser man speciellt på benmusklerna.

Fick tränat idag. Skönt! Nu dröjer det tills den 17/3 innan det blir functional toning igen. Annat inbokat.

Till maten idag då. Idag blev det en måltidsersättning till frukost, en Viktväktarlåda till lunch, en måltidsersättning till mellis och så 1/2 burk gulaschsoppa och två små mackor med västerbottensost.

Håller på att packa. Jag avskyr verkligen att packa. Älskar att resa men är så nojjig att jag inte får med det jag önskar använda. Ja ja det mesta går att shoppa om jag glömt något.

Snart ut med hunden och sedan sängen. Tåget går nämligen en timme tidigare än vad jag trodde. Tur att jag dubbelkollade nu ikväll.

20120308-225536.jpg

20120308-225553.jpg

6 thoughts on “Dag 60 av 120

  1. Roligt att du hittade min blogg🙂

    Då får du hälsa på mig om du ser mig på gymmet🙂 jag ska till olympen på training day 14/4, är du där då?🙂

    • Tyvärr är jag inte hemma den 14/4 utan på träningsläger med Svenska Hälsocampen. Annars hade jag definitivt gått på Actic Traning Day på Olympen. Ska försöka hålla ögonen öppna efter dig på Actic Södervärn. Jag är inte så duktig på att känna igen folk. Men ibland så……

Kommentera

