Dag 59 av 120

20120307-212945.jpg

Har varit på ”Introduktion för nyanställda”idag. En väldigt rolig dag men otroligt bra föredragshållare. En del matnyttigt men massor med kul. Vi fick även en kanongod lunch bestående av lax och grönsaker. Foto ovan.

Känner mig dock lite seg och hängig just nu men hoppas att det snart går över. Imorgon blir det full fräs på jobbet och sedan bussen till Actic Olympen för ett Functional Toning pass kl 18:30. Efter det hem och äta och sedan packa för min Stockholmstripp. Är ledig både fredag och måndag.

Ska bli kul att åka till Stockholm igen. Super roligt att träffa syrran och få spendera lite kvalitetstid med henne. På fredag eftermiddag checkar vi in på Globe Hotell. Äter och dricker lite gott. Sedan blir det genrepet på mello för att sedan hänga i baren lite och snickesnacka. En god natts sömn och så lite hotellfrukost. Sedan drar jag vidare till mamma och bor hos henne lördag-måndag. Mamma bor bara 15 minuters gångväg från syster med familj så det blir säkert lite mer häng med syster.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på under måndagen. Men 14:00 är det i varje fall dags för Intro till Svenska Hälsocampen. Ska bli kul. Det är nog inte så många som kommer men alltid kul att träffa någon som ska dit.

Måste börja tänka igenom träningsupplägg och se om jag även kan få in mina Functional Toning pass. Från och med nästa vecka blir det mer styrketräning och kondis men jag vill behålla passen som jag tycker är roliga. Måste börja träna lite på morgonen och på lunchen för att få ihop det hela.

God natt!

Kommentera

